Friday, February 4, 2011

Apa Perasaan Korang Biler Jiran Korang Goreng Ikan Kering Pukul 3 Pagi??

Adakah korang...

Rasa marah?

Ke Rasa macam nak bakar dapur jiran tu?

Ke Rasa nak pegi jer lempang2 muka jiran tu?

Ke Rasa nak tolong goreng samer2 ikan kering tu?

Ke Rasa nak amek ikan kering umah korang suruh jiran korang goreng sekali?

Ke Rasa nak pegi pasar beli 5kg ikan kering lagi bagi kat jiran tu?

Ke Camner? Ce citer..Ce citer?


HAHAHAHAHAHAHA..........

Jangan bengang2 la korang sebab..sebab..sebab..

Aku lah jiran yang sedang menggoreng ikan kering itu...AHAHAHAHAH!

Aku tertido tadi masa tunggu solat isyak..sampai sekarang xngantuk2...kebetulan lah plak esok ada wat akikah untuk anak sedara aku...keje aku kena goreng ikan kering..sepatutnya sempat jer wat pagi esok..tapi dah aku nie xngantuk dan rasa sangat2 rajin..so aku pegi lah goreng dulu...

*Psstt...Jangan marah aku taw jiran2..sayam korang sebab memahami diriku yang terlampau rajin di pagi hari..hu3.

4 comments:

ieya said...

rase nak sebat je ikan2 kering tu semua .boleh gituu?haha
*aroma memukau Xp

ADfeez said...

haahahh x bleh blah...
kalo aku kan.. aku tolong siangkan ikan kering tu... ok skit..:P

Abang Stalker said...

hahahahahaha..gelak je la yg mampu.kelakau

AH7 said...

xpasal...