Sunday, February 6, 2011

Koleksi Mug Yang Bukan Untuk Dijual

Hallo..Hallo..Bloggers! AMJ datang lagi!

Kali ni bukan nak jual mug tapi nak share2 mug yang dah lama terperap kat dalam almari hiasan aku..jom2 terjah!

1. Mug ni xpenah guna sebab xtaw nak wat letak sup ke nak wat minum..ehehe..Ade resepi dol mug ni..oxtail tu apa eh? ekor lembu? Saper2 nak resepi oxtail sup leh la tengok sini..

2. Mug ni lupa plak beli kat mana..kL kut..sayang la nak guna sebab takut spring2 tu karat kalau basuh..xtaw lah bila nak kuar dari almari tu..

3. Back to school bebeyh..mug ni dapat masa jamuan akhir tahun..masa tu aku form 4..banyak2 form..form 5 lah aku paling suker sebab dah jadi senior..best2!

4. Mug ni time aku sangat2 bermurah hati dermakan dara..oopps! Darah..kalau xsilap ni masa diploma kot..first time derma darah..best! xsakit pun..rasa nak derma lagi seksok..=)

5. Mug Castello ni plak beli masa diploma gak..masa tu ada promosi filem Castello kat U aku..aku siap amek otograf..ada Rosyam Nor, Liyana Jasmay,Que Haidar..

6. Yang ni sumer orang taw kan..kalau beli susu Omega..dapatlah mug nie..setakat ni umah aku dah ada 3 bijik..tapi 1 dah trcabut tempat pegang..akulah yang pedajalnye..he3

7. Mug ni agak exclusive kot sebab ada muka aku..ehehe..mug ni dapat tahun lepas..masa aku pegi UPIC Camp kat Putrajaya..

8. Hah! yang ni baru beli minggu lepas..beli snack plate kat KFC konpem dapat mug ni sempena pelancaran restoran KFC yang ke-500..tapi x try guna lagi sebab susah la pemegang die..kalo air penuh pastu panas plak memang sakit ah nak pegang..konpem selama2nya duk dalam almari..ahaha!

9. Mug ni dapat time majlis Malam PraGraduan..untuk bebudak diploma last sem..aDfeez ko ade tak mug ni?? ehehe..masa degree xde dapat apa sebab x pegi..hu3

Okeh..da abes da show off mug2 koleksi limited edition lah sangat..ada banyak lagi sebenarnya..tu belom masuk hadiah percuma beli ubat gigi la, sunquick la [ eh tu bukan gelas ke? xsama eh?]..ehehe..

sekian.

1 comment:

AH7 said...

kc ah org mug 1...