Tuesday, December 21, 2010

Edit Foto Contest!

Ekceli, da 2 mggu ak di tag utk contest nie tp bru nk bwat! HAHAHAHAH!
Gile pemalas...
antare sbb2 aku bru bwat tag ni adelah closing date nye lmbat lg..mmg dasar last minute btol..ubah2 ler perangai zaman duk U tu..ehehe..
aku di tag oleh Cik Nana..maceh cik nana!

sblom ak nk tepek pic aku..meh nk story2 empunyer contest edit foto nie dlu...
namanye Cik Qaseh Dalia Adelia..comel jer tuan nyer..blog pon cntekk! mementang la kaler pink..smer cantek! eheheh!



syarat2 nye mudah sajer..
1-buat satu ENTRY yang bertajuk "EDIT FOTO CONTEST"
dalam entry tu ade pic kat atas tu ..xyah letak kat sidebar (nak letak pun xpe..hehe)
pastu link kan terus...

2-FOLLOW blog Cik Qaseh Dalia Adelia

3-EDIT gambar ikut kreativiti korang masing2...
letak gambar SEBELUM n SELEPAS di EDIT...dalam entry kamu tu..
jangan amek gmbar org len pulak...!xbaik tau..

4-TAG 4 orang

5- Tinggal LINK korang kat komen kt blog cik qaseh tu ye..snng untuk menterjah

HADIAHNYE ialah TOP UP..jumlah nye rahsia..tgk bajet lau bajet byk..banyaklah !jgn risau xkurang dr 10hinggit !hehe..pemenang di cari lebih dr seorang !!

meh2 tgok ape yg aku dh pedajal gmbr aku nih! ahahaha!

Ni sebelum di edit



Ni selepas di edit...amek ko putih melepak..konon nk tutup cik pimples...hu3!




tarikh tutup :
31 DISEMBER 2010
pemenang akan diumumkan pada
8 JANUARI 2011


mau tag saper ekh? jom terjah org2 BZ!abes la aku kna maki..ahaha..sje nk cukupkn syarat..layannn!
~Sherry
~Muje
~Pokma
~Pinky Momma