Thursday, November 17, 2016

Megi Pedas Berapi Samyang

Hari ni nak citer pasal megi viral yg femes aritu tapi sekarang dah suam-suam kuku..actually sebelum megi ni femes, aku pernah beli la kat aeon..sebab pernah tertengok kat video korea cter ape ntah dia makan..so, masa tu memang banyak la kat aeon..orang xbeli sgt sebab mahal..sebungkus dalam rm25..lagi satu maybe org ingat x halal sbb ade yg halal dan tak halal..so aku beli la yang dalam cup tu..rm7++..di sebabkan aku bukan retissss jadi bila makan pon orang tak terasa nak cuba jugak..sampai lah si syasya yang femes dgn ayat "macam comel jer" makan..haaa start lah viral..masa tu memang sumer kedai sold out..haaa..kauuu..siap ade yg amek kesempatan beli banyak2 then mark up harga lg tggi..

tapi sekarang dah tak femes..belambak2 aku tengok kt kedai runcit..sampai dorang terpaksa jual yg paket kecik shj..tu pon rm5..megi sebungkus rm5 baik beli nasi ayam ke..nasi kerabu ke..hehe..

citer pasal rasa..bagi aku sgt pedasss..hahaha..sampai sekarang aku xboleh habiskan sorang2..org laen siap tambah cili..tak paham aku deria rasa dorang ni dah terputus agaknye..haha..


No comments: